Gyakori kérdések
A Liliput Játékvilágot úgy alakítottuk ki, hogy a lehető legegyszerűbb legyen játékaink között barangolni, válogatni és rendelést leadni. Előfordul azonban, hogy pár kérdés mégis felmerül a szülők fejében, ezért oldalra gyűjtöttük össze a leggyakrabban felmerülő kérdéseket. Reméljük a sorok között te is megtalálod a választ, amit keresel.
A TERMÉKEKKEL KAPCSOLATOS KÉRDÉSEK
Kinéztem egy játékot, és az lenne a kérdésem, hogy biztosan van-e készleten belőle?
Minden olyan termékünk van készleten, amivel a honlapunkon találkozhatsz. Kivételek ez alól azok a termékek, amelyek „Érkezik” státuszban vannak. Őket nagyjából 1 héten belül tudjuk beszerezni. Az összes többi játékunk van készleten, így azonnal el tudjuk neked küldeni.
Hogyan választhatom ki, hogy az adott játékból milyen színűt szeretnék?
A termékek oldalain található fényképek tájékoztató jellegűek! Amennyiben olyan játékot választottál, amiből többféle változat is létezik, és konkrét elképzelésed van, akkor kérjük, a rendelés feladásakor a „Megjegyzés” rovatba írd bele milyen színű, fajtájú, festésű vagy méretű változatát szeretnéd.
További információra lenne szükségem a kiszemelt játékkal kapcsolatban. Kihez fordulhatok?
Keress minket nyugodtan telefonon a +36 70 383 50 77 (H-P: 9-17h között) vagy emailben (rendeles@liliputjatek.hu), segítünk!
Nem működik a megrendelt játék, mit tegyek?
Ha ilyen probléma állna fent, akkor keress bennünket bátran telefonon +36 70 383 50 77 (H-P: 9-17h között) vagy emailben (rendeles@liliputjatek.hu) és segítünk! Amennyiben van készleten az adott játékból, küldünk helyette egy másikat vagy ha szeretnéd, természetesen tudsz új játékot is választani. Akár üzleteinkben is lehetőséged van a cserére. A csomagolást és a számlát kérjük, mindenképp őrizd meg.
Nem szeretnék a webáruházban rendelni, inkább bemegyek az egyik üzletbe körülnézni. Ugyanazok az árak érvényesek a boltokban is?
Nem. A webáruházunkban feltültetett játékok készlete és ára is eltérhet üzleteinktől. Amennyiben már kinézted az adott játékot, javasoljuk, hogy telefonon keresd fel üzletünket, ahol megnézik, hogy elérhető-e a termék. Amennyiben igen, szívesen félre is teszik neked 1-2 napig. :)
A RENDELÉSSEL KAPCSOLATOS KÉRDÉSEK
Nem kaptam visszaigazoló e-mailt a rendelésemről. Érvényes így a rendelésem?
A rendelések feladása után mindenkinek automatikus visszaigazoló e-mailt küldünk. Ha nem látod a beérkező levelek között, akkor érdemes megnézni a SPAM („Kéretlen levelek”) mappában is. Amennyiben ott sem találod, lehet rosszul írtad az e-mail címed, vagy egyéb probléma áll fent. Kérjük, vedd fel velünk a kapcsolatot az rendeles@liliputjatek.hu e-mail címünkön vagy az alábbi telefonszámunkon: +36 70 383 50 77.
Nem tudok belépni az e-mail címemmel és jelszavammal. Mit tegyek?
Ilyen esetekben kérjük, ellenőrizd, hogy helyesen adtad-e meg ezeket az adatokat. Amennyiben biztos vagy az e-mail címedben, akkor érdemes jelszó emlékeztetőt kérned. Ha azonban így sem sikerül belépned, akkor írj nekünk bátran (rendeles@liliputjatek.hu ) .
Rendeléskor hogyan tudom érvényesíteni a kuponom?
A kuponokat a választott termékek kosárba helyezése után, a rendelés feladásánál lehet érvényesíteni:
KISZÁLLÍTÁSSAL ÉS FIZETÉSSEL KAPCSOLATOS KÉRDÉSEK
Van lehetőségem a csomagom személyesen átvenni?
Természetesen. A csomagod üzleteink bármelyikében átveheted.
Személyes átvétel esetén mikor mehetek a csomagomért?
Minden esetben e-mailben tájékoztatunk arról, mikor veheted át a csomagod. Előfordulhat, hogy a rendelés feldolgozása 1-2 plusz napot vesz igénybe. Ennek az az oka, hogy a honlapunkon szereplő termékek a központi (szentendrei) raktárunk készletivel egyeznek meg, ami eltérhet az üzleteinkben található játékoktól, így a megrendelt termékeket át kell szállítanunk az általad megjelölt üzletünkbe.
Nem tudom átvenni a határidőn belül a csomagom. Mit tegyek?
Semmi gond! Csak jelezd nekünk, és kitoljuk a határidőt. Megtartjuk a rendelésed, hiszen tudjuk, hogy egy Szülőnek bármi közbe jöhet. :)
Mégis más módon szeretném átvenni a csomagom. Van erre lehetőség?
Amennyiben még nem került feladásra a csomagod, természetesen tudjuk módosítani az átvétel módját. Kérjük, vedd fel velünk a kapcsolatot az rendeles@liliputjatek.hu e-mail címünkön vagy az alábbi telefonszámunkon: +36 70 383 50 77.
Egymás után két rendelést is leadtam. Esetleg összevonhatóak?
Amennyiben az első rendelésed már feladásra került, már nem tudjuk összevonni a két csomagot. Ha azonban még nem adtuk fel a csomagodat, kérjük jelezd felénk, hogy szeretnéd azokat összevonni. A legjobb, ha ezt a második rendelés feladásakor a „Megjegyzés” rovatba írod be. Amennyiben ez nem lehetséges, kérlek írj nekünk a rendeles@liliputjatek.hu e-mail címre.
Mennyibe kerül a szállítás?
- Házhoz szállítás GLS Futárszolgálattal: 1690 Ft
- Átvétel GLS Csomagpontokon: 1290 Ft
- Ha utánvéttel szeretnél fizetni, akkor az utánvét kezelési költsége + 300 Ft
25.000 Ft felett a szállítás ingyenes!
- Óriás csomagok* belföldi kiszállítása esetén
- Fél raklapos csomag szállítási költsége: 1.990 Ft
- Egész raklapos csomag szállítási költsége: 2.990 Ft
* Azon termékek számítanak túlméretezett csomagnak, melyek adatlapján szerepel az „óriás csomag” felirat
Milyen fizetési módok közül választhatok?
Rendeléskor az alábbi fizetési módok közül választhatsz:
- Utánvét (készpénzes vagy bankkártyás fizetéssel)
- Biztonságos online fizetés az OTP Bank rendszerén belül
- Előreutalás
- Fizetés személyesen üzleteinkben (készpénzben, bankkártyával vagy utalvánnyal)
Előre utalással szeretnék fizetni. Hova utalhatom a rendelésem összegét?
Amennyiben a rendelésnél az előre utalást választod a fizetési módok közül, akkor mi a rendelés feldolgozása után (nem a visszaigazoló e-mailben!) fogjuk elküldeni neked az utaláshoz szükséges információkat.
A futárnál is fizethetek bankkártyával?
Igen! Az utánvét összegét így a csomag átvételekor, bankkártyával is ki tudod fizetni a futárnál lévő mobilterminálon keresztül (ráadásul ezt nem is szükséges nekünk előre jelezned).
Mikorra várható a csomagom?
Ha regisztráltál már, és rendelés előtt bejelentkezel a www.liliputjatek.hu oldalon, akkor nyomon tudod követni a csomagod útját. A csomag feladásának napján e-mailben értesítünk a kiszállításról. Ebben a levélben benne lesz a csomagszám is, amit így akár a GLS Futárszolgálat oldalán is nyomon tudsz követni.
Kérhetek esti kiszállítást?
Igen! A GLS Futárszolgálatnál már elérhető a rugalmas kézbesítés, aminek köszönhetően a futár a csomag kiszállításához több lehetőséget is megad. A csomagfeladáskor küldött e-mailes értesítő tartalmazza majd a csomag minden fontosabb adatait és a GLS Delivery Manager weboldal közvetlen linkjét, ahol kérheted a kézbesítést munkaidőn túl (17.00 és 20.00 óra között). Fontos, hogy ez viszont csak GLS depóvárosokban érvényes!
Szombati kiszállításra van lehetőség?
Sajnos egyelőre nincs.
Egyéb fontos gyakran ismételt kérdések
Mit jelképeznek a manók?
Már hosszú évek óta vagyunk a szakmában, és azt látjuk, hogy nem minden játék okoz tartós örömöt minden gyerkőcnek. Más és más dolog iránt érdeklődnek, másban tehetségesek. Fantasztikus, amikor a szülők is észreveszik ezt! A manók egy-egy személyiség típust jelképeznek, így minden szülő ki tudja választani az ő gyermekéhez leginkább illő kismanót. Mi pedig abban segítünk majd, hogy együtt megtaláljuk a gyerkőchöz leginkább illő játékokat. Te tudod már, melyik manót választanád? Ismerd meg őket közelebbről!